maandag 7 november 2016

Laura bedankt.

Hoi allemaal,

Ben er voor de tweede keer vandaag....mocht ook nog gastdesigner zijn bij the crazy challenge.
Daar vroegen ze om een thankful card...thank you is the magic word. Moest daar wel even over denken wat ik ging maken ...wil als gastdeigner altijd extra mijn best doen,was al aan iets begonnen maar vond het toch niet goed dus na een nachtje slapen wist ik wat ik wilde maken....de mal van de theepot van Dutch Doobadoo had ik al zo lang niks meer mee gedaan dus die heb ik erbij gepakt....en dan even in mijn trommetje waar ik gekleurde afdrukjes in bewaar of daar nog iets leuks tussen zat ...daar lag nog een leuke Tilda in dus dat op tafel gelegd en begonnen...even tussen mijn stempeltjes voor een tekst. Terwijl ik daar mee bezig was kwam Sandra thuis die zei o mam mag ik die hebben voor Laura ...dus het was nog niet af en had het al weg gegeven...zo snel kan dat hier dus gaan. Dus haar naam nog gestempeld die erop geplakt...vind ik altijd wel leuk maakt het iets persoonlijker.
Had nog een leuke stempel met Tea for 2 dus heb binnen in de theepot een klein doosje gemaakt met twee theezakjes erin....ook leuk om cadeau te geven als je iemand met een high tea wilt verrassen.
De tekst heb ik op labeltjes gestempeld en die achter mijn stans gestopt .Verder de theepot nog versiert met de nodige bloemetjes en plakparels....dat hoort er gewoon bij ..

 Foto met de labeltjes
 Hier de theepot open met daarin twee theezakjes
Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Crafty Friends #44 For someone special
Brown Sugar Challenge #223 Anything goes
Petal Lu Challenge #25 Anything goes
Crafty Sentiments # Anything goes
Card Mania #89 Tag you're it
Scrapping4fun #77 Thanksgiving/Thank you
Deep ocean challenge #141 Use die cuts or punches

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

28 opmerkingen:

  1. Wat een gave theepot, Marja...en wat een compliment dat je dochter hem al wil hebben voordat ie af is!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie theepot kaart.
    Met leuke verrassing erin!
    Daar word je blij van.
    Prachtig afgewerkt.
    Groetjes en fijne week Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het er maar druk mee Marja met je gast DT schap. Een geweldig mooie theepot is het geworden en fijn als het dan ook een mooie bestemming krijgt! Prachtig gedaan!!!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Marja. Supermooi gedaan. Ik vind het altijd leuk om de kaart persoonlijk te maken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie theepot heb je gemaakt Marja

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Marja, ik vind vooral de verrassing in de binnenkant erg leuk! Fijn dat de theepot, zijn bestemming al gevonden heeft..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke theepot heb je ervan gemaakt,
    je hebt maar druk met al je Gd kaarten ook de kerstkaart met de leuke digi is mooi geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige theepot Marja !
    Heel mooi met de digi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooie theepot Marja! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke mooi gemaakt Marja! Het is een prachtig geheel zo. Ik vind de binnenkant ook zo leuk afgewerkt, echt thee in de theepot, super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PRACHTIG dit bedankkaartje Marja...heel mooi zo een theepot modelletje en ook de binnenkant heel mooi gevuld met theezakjes...en leuk dat je dochter hem zo snel meegenomen heeft...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi Marja. Alles zo mooi op elkaar afgestemd. En leuk met die thee en de kopjes binnenin.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige theepot, Marja.Wat een leuke verrassing van binnen met het theezakje.Superleuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gave theepot! Mooie creatie. Leuk dat je er een theezakje in verwerkt hebt. De magnolia is prachtig ingekleurd!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige theepot heb je gemaakt. Mooi papier ook en Tilda prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi zeg! De theepot is echt heel leuk, mmmmm maar op mijn lijstje zetten. Leuk dat hij meteen al gebruikt kon worden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als het gelijk ingenomen wordt weet je dat je goed bezig bent. Het is ook wel een hele mooie theepot geworden. Je mapje voor je hobbyvriendin is prachtig en wat leuk om zo iets te versturen. En van je huisjes ben ik helemaal weg, zo mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke theepot en vooral met de zakjes binnenin! Je kerstkaart is een topper!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such an adorable creation. Thanks for joining us at BrownSugar Challenge.
    -Riddhi Shah
    DT Brown Sugar challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous! Beautiful "Thank You" card you made :-))
    Thanks for playing with Scrapping4funChallenges.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello…. You have made a beautiful TPot card, using a gorgeous Tilda stamp…. Thanks for entering it into our ‘Someone Special’ challenge. Good luck in the draw and hope you will join us again.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]


    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love Magnolia World. Thank you for playing along at Brown Sugar this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs
    Brown Sugar DT
    creativEle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very interesting shape! Thank you for joining us at CardMania Challenge!
    Marzena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful creation! I love card shape and details!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen